2 comments on “Лефкада – изумруденият остров

  1. Марти, наистина с теб не може да се скучае….благодаря ти за най-хубавия ден в живота ми….наистина си изкарахме чудесно на Лефкада….благодарение на теб не съжалявах,че не можах да посетя пещерата Мелисани на Кефалония….толкова ми хареса на Лефкада,че на връщане продължението за мен беше- в автобуса си поплаках ….

    • Радвам се. И на мен много ми хареса, особено в компанията на толкова хубави дами 🙂 А иначе на връщане и на мен ми става криво, че всичко свършва, но пък винаги има следващ път 😉

Вашият коментар

